Algemene Voorwaarden

We moeten Algemene Voorwaarden hebben. Ze zijn vrij simpel, hoor.

  1. Definities

Wij zijn Bijenbaas, jij bent de Klant. We doen dit voor de natuur, de bijen, voor jou en voor de lol. Ja en voor de honing natuurlijk, want daar zijn we dol op. Jij ook waarschijnlijk, anders was je hier niet.

  1. Waarom, Wie en Waar we zijn

Hoe het allemaal zo gekomen is staat hier: https://www.bijenbaas.nl/waarom/

Wie we zijn staat hier

Hoe je ons kan bereiken staat hier

En onze genummerde relatie met de overheid:

  • Ons KvK-nummer: 59989610
  • Ons BTW-identificatienummer: NL853721853B01

En als je graag geld wilt overmaken, gebruik dan dit IBAN nummer: NL46RABO0154880388

 

  1. Toepasselijkheid

Deze voorwaarden zijn van toepassing als je iets bij ons koopt of gekocht hebt.

  1. Het aanbod

Ons aanbod is overzichtelijk: we verkopen honing. Per pot, twee potten, twaalf potten. Of meer. De prijs staat er altijd bij. Als daar echt een domme fout in zit (meer dan een tientje per pot, of minder dan vijf euro per pot) moet je ons daar niet aan houden. Dan heeft er iemand zitten slapen.

  1. De overeenkomst

We doen het eerlijk. En we zijn zuinig op jouw gegevens.

Als je iets bestelt bij ons, zorgen we dat je het krijgt, en dat het goed is. Je wordt op de hoogte gehouden van hoe het met je bestelling staat.

Als je wilt kan je ook een BTW factuur krijgen. Gewoon even vragen.

  1. Herroepingsrecht

Als je niet tevreden bent kan je binnen 30 dagen van je aankoop afzien. Je krijgt dan je geld terug. Als je een retouradres label wilt hebben sturen we je die.

Je hoeft ons niet te vertellen waarom, maar feedback is natuurlijk wel fijn. Dan kunnen we het een volgende keer beter doen.

  1. Bezorging

We hebben de bezorging in de meeste gevallen uitbesteed.

We versturen je bestelling zo snel mogelijk.

Mocht het onverhoopt niet aankomen, dan versturen we het gewoon nog een keer. Of we komen het brengen.

Dat geldt ook als het onderweg kapot gaat of lekt (sorry dat wordt een kleefboel).

  1. Klachten

Als je een klacht heb kan je altijd mailen, chatten of bellen. We zorgen dan dat het opgelost wordt